14:44:00

Pomysł na gwiazdkowy prezent!

Gwiazdka tuż tuż, a ja z tej okazji mam dla Was kod BYPAULINA, który daje -15% na cały asortyment sklepu www.danielwellington.com . Zegarek jest świetną opcją zarówno dla taty, mamy czy dla chłopaka jestem przekonana,że każdy z takiego prezentu ucieszyłby się. Dodatkowo w te święta firma Daniel Wellington produkuje męskie zestawy zegarek+pasek i damskie zegarek+bransoletka. Ja wybrałam męski zestaw,który przyszedł w przepięknym pudełku z czerwoną kokardką. Za zestaw dostajecie -10% + dodatkowe -15% używając wyżej wymienionego kodu. Razem to aż -25%. Całkiem sporo jak na zegarki w których chodzą celebryci światowej sławy w tym np. Kylie Jenner. Do tej sesji wybrałam Classic Black 36mm. Który model najbardziej Wam się spodobał?

|Kurtka-H&M
|Czapka-Sinsay|
|Spodnie-Zara|
|Buty-Banggood|
|Bluzka-New Look|
|Rękawiczki-New Look|
|Zegarek-Daniel Wellington|

22 komentarze:

  1. Mnie dzisiaj albo jutro czeka zakupowo prezentowy szał. Już się tego boję... Osobiście wolę robić zakupy manualnie niż internerowo. Szczerze powiedziawszy wtedy wiem na 100% co tam będzie.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarki Daniel Wellington można kupić zarówno na żywo w sklepie jak i przez internet.

      Usuń
  2. DW ma bardzo ładne zegarki, szkoda że mój nie lubi. Może kiedyś sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kurteczka :) Ja kupiłam kiedyś swojemu chłopakowi zegarek, ale tak i tak go nie nosi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daniel Wellington ma rewelacyjne zegarki sama jestem posiadaczką dwóch i polecam, a na prezent są idealne!
    ps. Świetny look

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja! zegarki od Daniela są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz świetną czapę :) A zegarki DW uwielbiam :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wyglądasz świetnie ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wszystkie prezenty kupiłem łącznie ze swoimi haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. te zegarki są świetne! pięknie wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimowa aura na zdjęciach pięknie się prezentuje z Twoją stylizacja ;)
    Pozdrawiam serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz niezmiemsko,super takie zdjęcia na świeżym powietrzu zimą ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarki od DW są śliczne, ale jakiś czas temu obiecałam sobie, że w najbliższym czasie żadnego zegarka sobie nie kupię, bo mam ich już 7. Zamiast mieć problem z wybraniem ciuchów na drugi dzień, to mam problem z wyborem zegarka (zwłaszcza, że większość jest uniwersalna) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz, u Ciebie tyle śniegu, a u mnie nic a przydałoby się trochę na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chodzą za mną te zegarki, ale jednak cenowo to trochę tak nie za bardzo. Chyba wolałabym wydać swoje pieniądze na coś innego. Np. taką kurtkę, bo wydaje się być mega ciepła!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje stylizacje są ciekawe, twarzowe, a ponadto podsuwasz pomysły na zakup prezentów, bo tak naprawdę cały rok potrzebujemy podpowiedzi na interesujący prezent.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są te zegarki! W tym roku też na gwiazdkę postawiłam na zegarek i mój narzeczony był bardzo zadowolony z prezentu. Wybrałam dla niego avi-8 AV-4039-03 www.otozegarki.pl/zegarki/avi-8 Wy swoim mężczyznom tez kupujecie zegarki? Dla siebie też poluję na DW :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger