12:58:00

Dolina Pięciu Stawów

Jak Wam minął weekend? Ja wraz z moim chłopakiem ruszyliśmy do Doliny Pięciu Stawów. W sumie  przeszliśmy 22 km co dało nam wynik 1625m n.p.m. Droga była bardzo trudna i przyznam się, że dwa razy chciałam już odpuścić ale na szczęście Mateusz mnie zmotywował. Zobaczyłam pięć pięknych stawów na tle cudownych gór. Widok robi wrażenie. 

Chciałam również podzielić się z Wami moim udziałem w trzech kampaniach reklamujących zegarki Daniel Wellington. Pierwsza październikowa oferuje nam zegarki z najnowszej kolekcji Classic Petite 28mm . Z czego jestem bardzo zadowolona tym bardziej, że jako pierwsza zobaczyłam zegarki przed ich premierą. Modeli z tej kolekcji jest 20, a ja wybrałam o nazwie Classic Petite Melrose, w październikowej kampanii mogłam też wybrać drugi zegarek i wybrałam męski o nazwie Classic Sheffield 40mm. Zegarki są pokazane na zdjęciach. Oba będą podlinkowane na samym dole.

Dla moich czytelników mam kod rabatowy : BYPAULINA, który daje -15% zniżki na cały asortyment sklepu.
|Damski zegarek DW-(klik)|
|Męski zegarek DW-(klik)|
|Kurtka-New Look|
|Sweter-Zara|
|Spodnie-H&M|
|Trapery-Point Zero|


25 komentarzy:

  1. piękne miejsce! śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna z Was para. Cudowne widoki i zdjęcia. Super zestawik,kolor kurtki i sweterka idealnie współgra! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam tam kiedyś, przepiękne miejsce, warte całej tej drogi w górę i w dół :) zdjęcia są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce i piękni wy! Sama jeszcze tam nie byłam, ale Dolina jest na mojej liście rzeczy do dowiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki 💞
    Ślicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa ale super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne miejsce :) Pięknie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zegarki Daniel Wellington są piękne tylko streszczenie drogie :P w dolinie 5 stawów byłam tylko raz kilka lat temu. piękne zdjęcia i piękni wy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne widoki, uwielbiam góry :)
    świetną masz kurteczkę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, chętnie wybrałabym się w tak cudowne miejsce! Super zdjęcia i fajny sweterek :) a przynajmniej świetnie komponuje się z kurteczką! Miłego dnia Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. też byłam tam w te wakacje, przepiękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow widoki niesamowite- warto było dreptać tyle godzin, aby takie cuda z góry podziwiać :D
    A Ty kochana, nawet na wycieczce modna i stylowa - super ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super miejsce , zawsze chciałam tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW po zdjęciach widać, że musi to być piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że Cię chłopak zmotywował bo miejsce jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przepięknie! :)I te widoki

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia mega estetyczny post :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger